HTML

Világvándor

23 év, 72 ország, sok ezer óra utazás és még több fénykép. Azt gondoltam, érdemes kinyitnom a világot azoknak, akik a virtuális utazást is kedvelik. Ebben a blogban egészen biztosan nem fogsz olyan képet találni, amelyet ne én készítettem volna el. Nem szeretnék máshonnan vett képekkel jelentkezni, nem szeretnék különféle utazási oldalakról elvett felvételeket közzétenni. Mivel van van 10.000 képem, ha minden nap felteszek egyet, jó az esélyem, hogy életem végéig kitart. :) És még annyit: itt nem csak külföldi képek lesznek. Mert a mi hazánk is gyönyörű!

Friss topikok

Kína Hawaii-ja, Hainan szigete

2013.12.10. 11:09 Világvándor

sanya_227_1386669898.jpg_1024x768

Kevesen tudják, hogy az imádott Hawaii-szigetekkel pontosan azonos szélességi körön fekszik Hainan-szigete, a trópusi Kína, amely 2006 előtt szinte teljesen ismeretlen volt a nemzetközi turizmus számára. Ebből adódóan 2006 előtt szinte fillérekért lehetett ott nyaralni. Ma már más a helyzet, az oroszok annyira és annyian megszállták, hogy az árak az egekbe emelkedtek. De amikor 2006 februárjában ott jártam, tényleg életem egyik legolcsóbb nyaralásán vehettem részt. Ami a tengert illeti: csodálatos, de érdemes elhagyatottabb partszakaszt keresni, mert a városok közelében eléggé kétes tisztaságú minden part. Aki szereti Kínát és az ott élő embereket, biztosan nem fog csalódni a Kína Hawaii-jának nevezett sziget szépségeiben sem.

Szólj hozzá!

Címkék: Kína Hawaii trópusi sziget Haninan

A bejegyzés trackback címe:

https://kinyitom-a-vilagot.blog.hu/api/trackback/id/tr395684317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása